Správa sociálnych sietí

Chcete získať
nových
zákazníkov
prostredníctvom
Facebooku a
Instagramu?
Som tu pre Vás.

Ako využiť sociálne siete a získať viac zákazníkov?

Reklama na sociálnych sieťach (ads)

Tento spôsob je najlepší ak chcete osloviť čo najväčší počet zákazníkov – za čo najkratší čas. Reklamu vám vieme zacieliť na skupinu ľudí, ktorí sa zaujímajú o vaše služby, vo vašom okolí alebo medzinárodne, prípadne v rámci Česka a Slovenska, môžeme rozdeliť mužov a ženy a každému vytvoriť reklamu na mieru a popritom sa zamerať na vek. Existuje veľmi veľa možností, a preto je pre nás dôležité spoznať vaše podnikanie a nastaviť vám kampaň na mieru.

Pravidelná správa sociálnych sietí

Pravidelné zdieľanie zaujímavých príspevkov pre vaše publikum je skvelá cesta, ako si vybudovať kvalitnú základňu fanúšikov. Tento spôsob je časovo náročný ale z dlhodobého hľadiska vám zabezpečí pravidelný prísun ľudí, ktorí sa o váš (produkt, službu, osobnosť) skutočne zaujímajú.  Ak sa ale chcete venovať vášmu podnikaniu a nemáte čas sa starať o sociálne média, som tu pre vás!

7 dôvodov prečo využiť správu sociálnych sietí

1. Správa sociálnych sietí vám umožní kontakt s ľuďmi, ktorí potrebujú vašu službu alebo produkt. Prvým krokom k predaju je samé vedomie, že produkt alebo služba existuje. Čím viac ľudí o vás vie, tým máte väčšie šance na predaj. Buďte na mieste, kde sa stretáva najviac ľudí a potrebujú práve vaše služby a produkty, a ponúknite ím ich práve vtedy, kedy ich potrebujú. 

2. Na sociálnych sieťach môžete využiť niekoľko formátov reklamy, na rôznych platformách.
Najlepšie na sociálnych sieťach je, že ponúkajú pre každého niečo. Ak chcete osloviť skupinu stredne dospelých až dospelých, odporúčame skôr Facebook, v prípade že máte graficky pekné príspevky alebo b2b segment – odporúčame Instagram.

3. V reklame na sociálnych sieťach viete zacieliť špecifickú skupinu ľudí, ktorá sa zaujíma o vašu službu alebo produkt. V cielení si môžete určiť, ktoré publikum chcete osloviť, vyskúšať rôzne typy reklám na rôzne cieľové skupiny a sledovať výsledky hneď po zverejnení príspevku. 

4. Ľudí, ktorí vás našli na sociálnej sieti, môžete presmerovať na vašu web stránku alebo navrhnúť začiatok konverzácie v súkromných správach.
Jednou z výhod sociálnych sieti je, že zákazníci môžu priamo z vášho profilu navštíviť vašu web stránku alebo ich môžete priamo nasmerovať na konverzáciu do súkromných správ. 

5. Správa sociálnych sieti zvýši váš predaj.
Najpodstatnejšia vec na celom podnikaní je jednoznačne fakt, či sa vaša investícia premení na zisk. Sociálne siete a ich správa sú základným predajným nástrojom množstva firiem na Slovensku, ale aj v zahraničí, čo je dôkazom toho, že naozaj predávajú. 

6. ROI (návrat investície) na sociálnych sieťach je najlepší.
V neposlednom rade je inzercia na sociálnych sieťach cenovo – za klik najvýhodnejšia s pomedzi iných možnosti prezentácie. Sociálne siete robia inzerovanie a predaj jednoduchým, dostupným a rýchlim. 

7. Reklama na sociálnych sieťach ponúka náhľad do rozhodovania vašich zákazníkov.
Pravdepodobne najväčší úžitok budete mať okrem predaja z toho, že dokážete vyhodnotiť ako vaše publikum reaguje na konkrétnu kampaň, ktorú môžeme jednoducho zastaviť alebo urobiť ďalšie a lepšie verzie na testovanie.

DOHODNITE SI BEZPLATNÚ KONZULTÁCIU

MADE WITH LOVE BY MIAJAKAB.SK